Rólam

portre_2.png2004-ben történt, hogy egy idegen városban azon gondolkodva, hogy hogyan fogom majd kifizetni az albérletet, azt mondtam magamban, "mindegy mi lesz a munkám, de az biztos, hogy előbb fogok a mekiben sültkrumplit sütni, minthogy elmenjek biztosítósnak." Szerencsémre nem volt felvétel a helyi étteremben, így aztán úgy alakult, hogy az egyik biztosítónál helyezkedtem el üzletkötőként. Az évek során szép karriert futottam be, ami alatt volt szerencsém központi területeken dolgozva rengeteget tanulni a biztosítások hátteréről, valamint a biztosítók működéséről.

Pályám során folyton azon dolgoztam, hogy valahogy segítsem megváltoztatni a biztosításokkal szembeni negatív sztereotípiákat, mert úgy gondolom alapvetően szükség van arra, hogy az emberek fel tudjanak készülni az életük során rájuk leselkedő veszélyekre, várható kihívásokra.

A mindennapokban rajongok a modern technológiákért, és jövőbe mutató megoldásokért. Diplomámat is közgazdászként e-business szakirányon szereztem. Az elmúlt években rájöttem, érdemes lenne ötvöznöm ezt a két szenvedélyem - a biztosítást és a tech megszállottságom -, így elkezdtem követni a pénzügyi és biztosítási innovációkat, az ún. fintech és insurtech megoldásokat. 

Történt aztán, hogy én magam is insurtech innovátorrá váltam, amikor másfél éve elkezdtünk maroknyi csapatunkkal egy konkrét biztosítási innovációt megvalósítani, mellyel két rangos elismerést nyertünk 2017-ben. Áprilisban a FintechShow első helyezését csíptük meg, míg novemberben a Startup And Innovation Award of Hungary legígéretesebb startupjává választottak bennünket.

A versenyeken elért siker számomra is meglepő érdeklődést hozott, és lehetővé tette, hogy több nagy rendezvényen mesélhessek a biztosítási innovációkról, és jövőbemutató kezdeményezésekről. Előadtam a Portfolio Pénzügyi IT 2017 konferencián, a FintechRadar 2.0 konferencián, a Blockchain Konferencián, valamint több bank és biztosító rendezvényén, illetve felkértek a SMART 2018-as konferenciára is előadónak. Vendégíróként több cikkem publikálta a FintechZone portál.

A jelenlegi bloggal célom, hogy bemutassam a legérdekesebb nemzetközi biztosítási és pénzügyi innovációkat, melyek véleményem szerint pár év alatt fel fogják forgatni a hagyományos biztosítási és pénzügyi szektort, valamint elmeséljem saját startupunk sztoriját, hátterét, illetve bemutassam azokat az értékeket, amiket mi képviselünk.

conf_cover.png

A bejegyzés trackback címe:

https://insurtech.blog.hu/api/trackback/id/tr3713572329

Insurtech

A blogon a biztosítások, biztosítók jövőjével foglalkozom. Összegyűjtöm azokat a megoldásokat, amik meghatározhatják ennek a szektornak és a benne dolgozóknak a jövőbeli mindennapjait.

Friss topikok

süti beállítások módosítása