A személyes biztosítás értékesítés jövője
A személyes biztosítás értékesítés jövője

A korábbi blogbejegyzéseimben kivétel nélkül olyan megoldásokat mutattam be, amik online értékesítéssel próbálják felforgatni a biztosítási szektort . Nem véletlen, hogy velük foglalkoztam, mert jól látszik, hogy a technológia térnyerésével az értékesítés bizonyos terméktípusoknál egyre inkább eltolódik az online értékesítés felé. Nézhetjük akár a ZhongAn-féle ökoszisztéma modellt , ahol eleve az online értékesített termékekre épültek rá jó ...

2 MILLIÁRD forintos kockázati életbiztosítás 5 perc alatt
2 MILLIÁRD forintos kockázati életbiztosítás 5 perc alatt

A legtöbbször visszatérő kérdés akkor, amikor biztosítási innovációkról beszélgetek a különböző rendezvényeken, általában az, hogy mely biztosítások helyezhetők át teljesen online folyamatokra, és melyek azok, amiknél mindenképpen szükség van értékesítő bevonására . A konszenzusos, leegyszerűsített válasz az, hogy azokat lehet jellemzően könnyen áthelyezni, és megoldani online, amiknél már eleve megvan az ügyfélnek az igénye a biztosításra ...

Hercegi esküvő: Mi lett volna, ha...
Hercegi esküvő: Mi lett volna, ha...

2018. május 19-e jeles nap volt az Egyesült Királyságban , és túlzás nélkül mondhatjuk, hogy az egész Világon. Bár a pontos szám még nem ismert, de valószínűleg akár több száz millióan nézték végig a nagy eseményt, amikor Lady Diana és Charles herceg legkissebb fia, Henry, összeházasodott az amerikai Meghan Markle színésznővel, és váltak férj és feleségként Sussex hercegévé és hercegnőjévé. Az esküvő gyönyörű volt, ízlésesen ötvözte a ...

Közösségi kockázatvállalás - a biztosítás új formája (?)
Közösségi kockázatvállalás - a biztosítás új formája (?)

Egy ideális világban nem történnek bajok, senkit nem ér negatív meglepetés, vagy ha igen, akkor van rá megoldása, hogy a bajt megoldja. Ha például lecsap egy nagy vihar, és elviszi a tetőt, akkor van annyi félretett pénze, hogy új tetőt vegyen, ahogy arra is van megoldása, ha egy szűk helyre parkoláskor meghúzza az autója oldalát, hisz el tud menni a karosszériáshoz, és ki tudja fizetni a javítás költségeit. Ha nincs ennyi félretett pénze, akkor pedig vannak ...

Lemonade - a jövő biztosítója
Lemonade - a jövő biztosítója

Milyen egy jó limonádé? Hűs, frissítő, édes, de egyben enyhén savanyú is. Legalábbis én így szeretem. Akkor választom jellemzően, amikor nagyon szomjas vagyok, és felfrissülésre vágyom. Legyen az egy tikkasztó nyári napon egy étterem teraszán, jégkockákkal, menta levéllel, szívószállal, vagy akár egyszerűen otthon délután, fél perc alatt összedobva, és kikeverve. Hogy mi a titka? Szerintem annak a pár összetevőnek az összhangja, aminek köszönhetően ...

Biztosítás új alapokon
Biztosítás új alapokon

Pár hónapja futottam bele egy mindössze néhány éves kínai biztosítóról, a Zhong An-ról szóló összeállításba . Elsőre teljesen lenyűgöztek a számok, amiket produkál, és rögtön felkeltette az érdeklődésem , mert ezek kapcsán feltűnt pár dolog. Ebben a bejegyzésben gondoltam kicsit körbejárom mindazt, amit a számok üzennek, és megvizsgálom, hogy mit is csinál másként ez az őrült módon száguldó, teljes mértékben a hagyományos modellt elhagyó ...

Biztosítási tanácsadó 2.0
Biztosítási tanácsadó 2.0

Pár hónappal ezelőtt előadtam a Fintechradar konferencián, ahol az én blokkomban tartott előadást dr. Rung András, az Ergománia ügyvezetője, UX szakértő. András előadásában arról mesélt, hogy hogyan alakul át az, amit ma ügyfélélményről gondolunk, és míg én arra számítottam, hogy szebbnél szebb képernyőterveket, drótvázakat mutat, amik elengedhetetlen részei manapság a megfelelő webes működésnek, applikációknak, ő egy egészen új világot mutatott. ...

Helló Magyarország!
Helló Magyarország!

Az előző bejegyzésemet követően érkezett egy kérés, hogy mutassak már olyan Magyarországon működő megoldást , ami kellően jövőbemutató, és jó példa lehet. Sokat nem kellett gondolkodnom, hogy mit is válasszak, mert van egy olyan működő termék, ami egyrészt megtestesíti azt a hozzáállást, amiről úgy gondolom, hogy a jövője lehet a retail biztosítási megoldásoknak , másrészt egy jól használható, átgondolt, egyszerű és nem mellesleg fiatal ...

Revolut  készülékbiztosítás - Felhasználói élmény 2.0
Revolut készülékbiztosítás - Felhasználói élmény 2.0

A WOW élmény

Tudod milyen érzés az, amikor többet kapsz valamilyen szolgáltatástól, mint amit elvárnál? Amikor olyan, mintha kitalálnák a gondolatodat, és csak azt tudod mondani: WOW? Nekem nemrég volt egy ilyen élményem.

Pár hete ruháztam be egy új telefonra, ami - hogy finoman fogalmazzak - nem egy olcsó fajta, így eleve gondolkodtam biztosítás kötésben, de okulva a korábbi tapasztalataimból, nem a szolgáltató által felkínált biztosítást választottam, ...

Tanulságos történet vol 2.
Tanulságos történet vol 2.

Úgy tűnik az eredetileg január 1-én publikált (a Fintechzone által is lehozott, és aztán ide a blog.hu-ra is átemelt) amolyan évindító felrázó bejegyzésem tényleg elgondolkodtatott sokakat , mert egyrészt a szakmai Facebook csoportokban jó kis diskurzus alakult ki a bejegyzés alatt , másrészt Kurtisz Krisztián az Uniqa Biztosító vezérigazgatója egy a portfolio.hu-nak adott interjújában  gyakorlatilag az általam is felvázolt jövőképről mesélt (csak remélni ...

Insurtech

A blogon a biztosítások, biztosítók jövőjével foglalkozom. Összegyűjtöm azokat a megoldásokat, amik meghatározhatják ennek a szektornak és a benne dolgozóknak a jövőbeli mindennapjait.

Friss topikok